torsdag 10 december 2009

Älskarinnan: "Förlåt mig Elin!"



Tiger Woods älskarinna Jaimee Grubbs talar ut i amerikansk tv

En av Tiger Woods älskarinnor ångrar att hon gick till medierna för att berätta om sin romans med den gifta golfspelaren. Cocktailservitrisen Jaimee Grubbs riktar därför en ursäkt till Tigers svenska hustru Elin Nordegren.

— Jag kan inte beskriva hur mycket jag ångrar att jag sårat henne och hennes familj, säger hon i det amerikanska tv-programmet Extra.

Jaime säger dock att om det inte hade varit hon som avslöjat sin romans med Tiger, så hade det varit någon annan av hans älskarinnor. Hon råder även Elin att försöka förlåta sin man:

— Han är en underbar kille, trots allt som har avslöjats, säger hon, och insisterar på att hon inte kände till det faktum att Tiger var gift när de inledde romansen.

Samtidigt avslöjar Ok! magazine att en annan av Tigers älskarinnor – Rachel Uchitel, som hittills förnekat uppgifterna om en romans med stjärngolfaren – talar ut i det kommande numret av veckotidningen:

— Jag har pekats ut som boven i dramat. Jag har kallats för den andra kvinnan, gold digger, slampa och hora. Viss kan jag begå misstag, men jag är inte de där sakerna. Det är svårt när en hel nation ska döma en. Det är hemskt, säger hon i ett första smakprov från intervjun.



FOTO STELLA PICTURES, ALL OVER PRESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar