torsdag 10 december 2009

Tigers hemliga brev till älskarinnan




Tiger Woods ska ha skickat hundratals hemliga mejl till festfixaren Rachel Uchitel, den kvinna som först pekades ut som hans älskarinna. Tidningen In touch publicerar nu utdrag av breven som innehåller diverse kärleksförklaringar.

— Jag vet att det är grymt mot dig att du inte kan vara med mig hela tiden. Jag förstår det. Det tar kål på mig också. Jag har äntligen hittat någon jag känner samhörighet med, någon liknande har jag aldrig träffat. Inte ens hemma, skriver Tiger till Rachel i ett av mejlen.

Golfstjärnan ryktas som bekant ha haft hela nio olika älskarinnor under åren han levt tillsammans med Elin Nordegren, men ingen av dem ska ha kommit honom så nära som Rachel.

— Jag vill att du ligger bredvid mig, ligger på mig eller var du nu vill ligga. Helvete. Varför träffades vi inte för flera år sedan? Då hade vi aldrig haft den här konversationen, skriver han.

Rachel ska ha svarat att hon inte ville reda ut deras relationsproblem via mejl, varpå Tiger snabbt skickade ett nytt mejl:

— Du behöver inte svara på det här mejlet. Jag ville bara att du ska veta vad som pågår inom mig.

Insiders avslöjar också att golfstjärnan vid flera tillfällen ska ha lovat att lämna Elin för att kunna vara med Rachel.

— Tiger sa till henne att han skulle skilja sig från sin fru för hennes skull, säger en källa till In touch.



FOTO STELLA PICTURES, ALL OVER PRESS

2 kommentarer:

  1. Kan du inte göra en frågelåda på din blogg och ha i sidan så man kan ställa lite frågor till dig och läsa andras? Jag gjorde min på http://www.valresultatet.se

    mvh
    erika

    SvaraRadera