torsdag 24 september 2009

Posh:"Jag svälter inte"



Victoria Beckhams tunna uppenbarelse är ett hett diskuterat ämne i medierna. Den senaste tiden har nya bilder på en otroligt mager Posh dykt upp vilket satt igång nya rykten om att trebarnsmammans svälter sig själv.

Ryktena upprör dock den före detta Spice girls-medlemmen, som hävdar att hon inte alls har en osund livsstil.

— Jag mår bra – jag är lycklig och hälsosam. Det är oansvarigt när folk blir besatta av min form och storlek. Jag tror att det finns unga flickor och kvinnor som ser upp till mig som en förebild och det är helt och hållet falskt att jag inte äter och är ohälsosam, säger hon till Daily mirror och tillägger:

— Jag äter hälsosamt, har en hälsosam livsstil och har massor av energi åt att springa efter mina tre energiska pojkar och åka jorden runt för att jobba med mode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar