tisdag 29 september 2009

Pamela: "Jag är inte alls pank"



Som Starlounge tidigare rapporterades ryktades Pamela Anderson vara skyldig olika byggfirmor omkring åtta miljoner kronor. Nu ger ”Baywatch”-stjärnan sin version av historien.

— Jag är ekonomiskt oberoende och vill tacka alla som uttryckt oro för min skull baserat på dessa rykten. Jag är faktiskt rörd över hur mycket omtanke jag fått på grund av det här. Det är sant att jag har dispyter med några av entreprenörerna som jobbat med mitt hus. Det är för att jag fortsätter få räkningar trots att jag betalat miljontals dollar, säger stjärnan i ett uttalande.

Just nu jobbar blondinens advokater med att granska räkningarna för att se om de är rimliga eller inte.

— Om de är det så kommer de att betalas – annars inte. Jag är mest ledsen för att en av entreprenörerna gick till pressen, särskilt eftersom jag jobbade utomlands då.




FOTO STELLA PICTURES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar