onsdag 9 december 2009

Zlatan: "Jag måste kanske gymma mer"






Tretusen situps om dagen och regelbundna pass på gymmet sedan elva års ålder – det är hemligheten bakom Cristiano Ronaldos stenhårda tvättbräda. En kropp som till och med en världsstjärna som Zlatan avundas.

När Cristiano kom tillbaka efter en skada i förra veckan hade han tränat stenhårt på gymmet i sju veckor. Resultatet visade han mer än gärna upp genom att dra upp tröjan efter att han gjort mål mot Almeria.

— Det där är inget jag gör när jag gör mål. Jag är inte lika vältränad. Jag måste kanske gymma mer, skämtar Zlatan enligt Aftonbladet.

Enligt spanska AS har Cristiano länge varit känd som en riktig träningsnarkoman och började styreträna redan som elvaåring.

— Min största last i livet är att göra situps, har han tidigare berättat och gör enligt Aftonbladet tretusen – om dagen.

Cristiano kommer även att få gott om tillfällen i framtiden att visa upp sitt sexpack då han som bekant efterträder David Beckham i Armanireklamerna.

Frågan är bara vilken fotbollshunk som egentligen har snyggast kropp? Spana in de lättklädda stjärnorna i galleriet ovan och rösta sedan på din favorit!



FOTO STELLA PICTURES

1 kommentar: