tisdag 8 december 2009

Elin Nordegren lämnar Tiger Woods!



Elin Nordegren, svensk modell och fru till den nyligen så skandalomsusade golfaren Tiger Woods har äntligen fått nog av Tigers otrohet och enligt uppgift så ska hon nu ha flyttat ut ur parets villa i Windemere. Efter att tio (!) kvinnor talat ut i pressen om deras affärer med Tiger Woods så har vi fullt förstående för att Elin fått nog, speciellt eftersom historierna bara blir värre och värre. Rachel Uchitel som pekas ut som den kvinna som Tiger träffat mest hävdar nu att hon och Tiger brukade ta droger innan de hade sex och att Tiger sällan använde kondom, usch! Tigers presstalesmän försöker så klart hålla Elins flytt hemligt så länge det går och som ni vet så har ju varken Elin eller Tiger talat med pressen om hur skandalen påverkat deras förhållande. Vi hoppas bara att Elin mår någorlunda bra och att hon först och främst tänker på sig själv och sina barn just nu! (Källa: Radar)

1 kommentar:

  1. Litt av hvert har skjedd siden sist,har så inihelvete mye å gjøre.men tror det finnes en stor mulighet for deg og det du tenker på.

    Via L så har det meg blitt fortallt at hun forteller til barna at pappan ikke bryr seg om dem lengre etter han har fått en sønn.For det er jo det han altid har ønsket seg.Så det er hva barna får servert av ekkelet.

    Det var noe om deg men nå kommer jeg ikke på hva det var.Faen:(0.

    Jeg er litt lei meg fo at j ba deg sende mailen,trodde ikke den ville komme fram.Men det hadde vært krise om den hadde vist vårt ip nummer her på jobben.det løser seg det skal du se.

    Jo nå kom jeg på det.Hun leser bloggen din og hun har fortalt til barna at visse av dine komentarer skriver du selv.Bland annet de fra S,og sikker meg og.Hun er helt syk,men noe må hun finne på.For hun har jo vært så dum å gi ut blogg adressen til barna og da er det et sett å sette deg i dårlig lys.det er ingenting av sund fornuft i den kvinnes hode.
    Vi prates må jobbe nå//Klemmer

    SvaraRadera