torsdag 1 oktober 2009

Spencer undviker sex med Heidi



26-åriga Spencer Pratts och 23-åriga Heidi Montags sexliv är mer eller mindre obefintligt just nu. Anledningen? Spencer är livrädd för att hans fru ska bli gravid.

Heidi har länge sagt att hon vill ha barn, medan hennes make inte alls är sugen. För att minska risken för att bli pappa är det därför mer eller mindre sexvägran som gäller för Spencers del nu.

— Vi har knappt sex längre eftersom jag är rädd för att hon ska bli med barn. Det är på den nivån vårt äktenskap är nu. Jag skojar inte, min fru har fått mig att fundera på att sterilisera mig, säger Spencer till New York Post och tillägger:

— Hon är inte den typen som skulle ljuga – hon skulle gå undan och inte svara på frågor. Så ja, jag är väldigt orolig. Vårt sexliv har ändrats dramatiskt den senaste tiden.




FOTO ALL OVER PRESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar