fredag 18 september 2009

Halle Berry:Jag är inte gravid





När en svelte Halle Berry gick in på Jay Leno's SCENEN, sade värdlandet att hon såg förfärlig, som hon svarade: "Du vet, tack för det, Jay, eftersom det måste betyda att graviditet rykten kan gå och lägga sig!"

Källor på The Jay Leno Show tejpa berätta för folk att Berry, klädd i en lågt skuren, kort svart klänning och svarta lår höga stövlar, också berättade Leno med ett skratt, "Jag fick mycket komplicerad! För jag gillar, jag måste sluta med hamburgare eller något! "

Berry, 43, och Gabriel Aubry, 34, välkomnade deras förstföderskor, Nahla Ariela, mars 2008. Paret, som har varit tillsammans sedan 2005 då de träffades under inspelning av en Versace annons, har inte gjort någon hemlighet av sin önskan om fler barn.

I februari berättade Aubry MÄNNISKOR Nahla "behöver ett syskon." Modellen, som kommer från en familj med åtta barn, tillade: "Jag tror på stora familjer." Och mars, säger Berry The Ellen DeGeneres Show att hon var redo att skaffa ett andra barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar